Ali so običajnemu “Escape roomu” šteti dnevi?

Slaba 3 leta nazaj so se tudi v Sloveniji začeli pojavljati prvi Escape roomi, najprej v Ljubljani, kmalu pa so se razširili tudi v ostala večja mesta po Sloveniji. Vse bolj se zdi, da je bilo leto 2016 zlato leto Escape room dejavnosti v Sloveniji. Pa bo temu tako tudi v letu 2017?

 

Kaj sploh je Soba pobega (Ang.Escape room)?

Escape room se je razvil Na Japonskem leta 2006, ko je Takao Kato ustanovil podjetje Scrap C.O. Igra pa se je kmalu preko Singapurja, prenesela tudi v ZDA (Leta 2011). Če na primer pogledamo graf, ki kaže število sob pobega v Veliki Britaniji (podobno kot v ZDA), lahko vidimo, da je industrija v močnem porastu.

Ali je zanimanje za Escape room doseglo vrh?

Ali je zanimanje za Escape room doseglo vrh?

 

Koliko časa še taka rast?

Prav v največjem Britanskem portalu (http://bit.ly/2kY7YrO), ki združuje lastnike Escape roomov in prikazuje trende na tem področju ugotavljajo, da se Britanski trg bliža vrhu z več kot 10 podjetji na milijon prebivalcev.

Dejstvo je, da obstaja zgornja meja, ki je za navdušence nad to miselno igro še sprejemljiva.

 

Koncept Escape rooma

Več kot 90% vseh sob pobega ima praktično enak princip, z seveda drugačno zgodbo. S prijatelji obiščete sobo pobega, kjer vam razložijo zgodbo, pravila in že se znajdete sredi zaklenjene sobe iz katere morate čim prej pobegniti. Cel postopek je zelo zabaven, vendar kaj če lahko stvar tudi nadgradimo? Ljudje želimo vedno več, močnejša čustva, večji adrenalin, višjo nagrado. Zato se poraja vprašanje, v katero smer se lahko Escape room sploh razvije?

 

Nova spremenljivka- Živi igralci

Ena najbolj prepoznavnih Escape roomov v ZDA je tudi grozljiva atrakcija poimenovana kar-Klet (The Basement). Kaj je posebnost te grozljive sobe pobega, ki je razprodana tudi po več mesecev v naprej? V samo izkušnjo je vpeljala žive igralce. Živi igralci tako postanejo del zgodbe, dvigujejo adrenalin in tempo.

 

Kaj pa je Virtualna Hiša Strahov?

Mešanica vsega. Če pogledate Youtube posnetke Ameriških hiš strahov, (razen res ekstremnih) ponavadi izgleda tako, da približno pol ure hodite (ne smeti teči) in čakate razne “jump scare” na vseh koncih in krajih. Izredno predvidljiva in precej v “Hollywoodskem stilu”-šibka zgodba, poceni triki in malo kričanja.

V Hiši Strahov nam to ni bilo dovolj. Začeli smo z virtualno tehnologijo, ki nas je močno fascinirala, poleg tega pa smo gostom želeli ponuditi izkušnjo “prave” hiše strahov. Tako smo dodali vrhunske žive igralce (Študenti AGRFTja), ki vas vpeljejo v zgodbo in poskrbijo da je srh vseskozi prisoten. Da pa je vse še bolj intenzivno, je poleg tega potrebno rešiti tudi par ugank, da vas naš glavni negativec (Dr. Groznik) sploh izpusti iz svojih soban.

Escape room industrija ima zagotovo svetlo prihodnost. Kot vsaka industrija, bo tudi ta doživela spremembe, ki bodo vodile v še bolj zanimive in zabavne izkušnje za vse obiskovalce.


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Loading...